HIDDEN RIVER 25-31.8.2014.

25.8. - 31.8. 2014.

Umjetničke rezidencije za novi internacionalni festivalski projekt THE HIDDEN RIVER

Umjetnici rezidenti i suradnici projekta: Freddie Opoku-Addaie, Jamie McCarthy, Majda Džanić-Bogojević, Azahara Ubera, Petra Söör, Ana Horvat, Deborah Hustić, Kaja Fraszky, Melita Spahić Bezjak, Ivana Francišković Olrom

Hidden river

UKRATKO

je plesno-glazbeni projekt koji će nastajati tijekom nekoliko sezona Karlovac Dance Festivala. Nekoliko umjetnika s različitih strana svijeta inspiraciju za zajednički projekt pokušati će pronaći  upravo u Karlovcu i karlovačkim rijekama. Hidden river tako će zagrebati ispod površine te festivalsku publiku izazvati na čitanje novih značenja lijepog krajolika.

TEME ZA ISTRAŽIVANJE

Ograničeni izvedbeni prostor ||   ravnoteža  ||  odnos prema okolišu

1. ograničeni izvedbeni prostor

-kako dati svoj maksimum u ograničenim uvjetima, kako u takvom prostoru uopće pronaći svoj plesni izraz, pokret i kretanje.

-U prenesenom značenju propitkivanje mogućnosti djelovanja i kreativnosti u ograničenim uvjetima – ekonomskim i društvenim;

-opstanak festivala koji nema dovoljnu financijsku podršku za daljnje napredovanje i širenje i tendencija festivala za obrazovanjem festivalske publike koja misaono nije dovoljno motivirana – nalazi li se festival u slijepoj ulici, ili upravo ondje može pronaći izvorište rasta

2. ravnoteža

izazov komunikacije s vlastitim tijelom, balansiranje i dinamičnost pokreta te produkcija kretanja na nestabilnoj/nemirnoj površini
u prenesenom značenju traženje ravnoteže/mirnoće uma u hiperprodukciji informacija, sadržaja i podražaja
istraživanje mogućnosti napretka Karlovca u smjeru grada koji uspješno može istovremeno očuvati svoju kulturnu, povijesnu i prirodnu baštinu, a napredovati ekonomski, tehnološki i industrijski
poigravanje terminom "povratka građana rijekama" u stvarnosti u kojoj većina karlovčana ne samo da nema čamac, već ga ne zna niti koristiti te konačno – nema nikakav kontakt s tradicijom grada kao jednog središta riječne plovidbe

3. odnos prema okolišu

doživljaj okoliša u kojem izvedba nastaje i iz kojeg crpi inspiraciju
percepcija drugačijeg izvedbenog prostora i korištenje mogućnosti komunikacije s publikom koja zapravo ovaj izvedbeni prostor poznaje bolje od samih izvođača
svijest o problematici/ugroženosti okoliša (planovi izgradnje niza hidroelektrana i posljedica na bioraznolikost – nemogućnost kretanja ribljih vrsta, itd.)